Kabile Tanıtımları; Musicforlife.io (VIBES)

Merhaba. Bir süredir kabile tanıtımı yapmadığımı fark ettim. Hayat önümüze yeni gündemler koydukça bir çok şeyi unutuyoruz. Zihnimizin hangi sırlamayı yapacağını şaşırdığı günlerden geçiyoruz. Fark ettiniz mi? Çok az müzik dinler olduk. Müzikle, sanatla olan alakamız iyice düştü. Ben de bu sıradanlaşmış hayatlara biraz renk katacak bir kabile tanıtmaya karar verdim 😁 Music For Life!

Bu kabilemiz adından da anlaşılacağı gibi müzikle alakalı. Müziğin tarihi, nasıl icra edileceği, müzikle yaşayanlar, müzik sanatçıları, müzik zanaatkarları, müzik toplulukları, müzik grupları vb. müzik konusunda aradığınız her şeyi bulabileceğiniz bir kabile. "Benim alakam yok. Arada dinliyorum sadece" diyenlerin bile bir göz atması gerekiyor. Müzikle ilgili tek özelliği "gizlice mırıldanmak" olan ben bile yeni şeyler keşfediyorum.

Tanıtım metni: @academialibertad/announcing-the-biggest-music-community-in-hive
İnternet sitesi: https://www.musicforlife.io
Topluluk adresi: /trending/hive-175836
Kullanılan etiketler: musicforlife
Token: VIBES
İhraççı: @al-fund
Token adresi: https://hive-engine.com/?p=market&t=VIBES
Maksimum token : 21.000.000
Sirkülasyondaki paylar : 204529.4238

Görsel: kaynak

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
9 Comments
Ecency