Осінній конкурс для моїх читачів! (Відгадай місце #guesstheplace, #1)

IMG_20201007_203253-01.jpeg

Привіт, друзі!
Осінь триває і я у ній теж. Останнім часом чомусь все менше часу на ведення блоґу, але думаю взимку все вирівняється. А зараз ще слід ловити і накопичувати враження, якими потім можна ділитися. Як хом'як, який все ховає за щоки і потім несе у свою нірку...
Бо взимку я впадаю у сплячку.

IMG_20201028_143234-01.jpeg

Сьогодні у мене виникла нова супер-ідея:))) Щоб вам було цікаво і заодно щоб визначити, скільки людей все-таки читає цю писанину?
Отож раз на тиждень, швидше за все на вихідні я буду розміщати у своєму блозі моє власне фото на тлі пам'ятки архітектури чи природи.
Це буде фото із моїх старих статей річної давності або нове фото, але зроблене у тих самих місцях, про які я писала! Ця ідея допоможе нам усім пізнавати нові місця в Україні! Після визначення переможця, у наступному раунді я буду також розповідати кілька слів про це місце.


Правила конкурсу:
1.Проголосувати за мій пост (як мінімум 30 % вашого голосу!)
2.Написати у коментарі місце, де було зроблене це фото.
3.При бажанні можна зробити реблоґ мого допису, я буду радіти.
4.Той, хто напише першим правильну відповідь, отримує від мене 0,5 Hive!


IMG_20201028_162131-01.jpeg

Конкурс розпочато сьогодні.
Отож, де я є на першому фото? (Слід назвати місто/село і хоча б регіон України).
Всім дякую за увагу! Залишайтеся поряд:)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
9 Comments
Ecency