Splintertalks

obrazek.png
Proč pořád píšu o Splinterlands, až to hezké není? Jednak mě to pořád ještě baví, jednak za to dostávám mimo jiné SPT (Splintertalks Tokens). A tag #cesky v těhle postech používám opravdu výjimečně...

A nepíšu o tom, jaký jsem dnes splnil quest, kolik jsem získal DEC, kolik a jakých kartiček... Zkrátka si pořád myslím, že tyhle posty mají vyšší sdělnou hodnotu než actifití hlášení. A i tam se snažím psát o něčem a přidat aspoň fotku...

A docela rád bych si přečetl i splinterlandí posty od jiných. Jen pár nás o tom píše...

Tak začnu tím, že mě překvapil syn svou dospělou, racionální úvahou. Měli jsme včera koupit kartičku a dneska taky. Ale syn prohlásil, že si počkáme na zítřek nebo popozítřek. Protože zítra se rozdělují kartičky za sezónu. A teprve podle toho co dostaneme (budeme si vájemně měnit podle toho, co kdo potřebujeme), si dokoupíme.

Zatímco synovi se docela v bitvách daří, tak mě pro změnu vůbec ne. Dneska jsem se zasekl na ratingu 414. Kdybych klesl pod 400, tak bych vypadl z Bronze II. To mám vyzkoušené. Tudíž zítra napřed zinkasuji sezónní chestky a teprve potom půjdu plnit denní quest. Propadnou mi nějaká kola... Ale je lépe, když propadnou, než abych prohrál 2 chestky...
obrazek.png
Ona je ta hra hodně o psychice. Čím víc se obávám prohry, tím je asi pravděpodobnější...

Co zítra opravdu dostaneme, to nechám napsat synovi. Jsem také zvědavý... Teď jsem v Bronze II záslluhou @tazi. Příští sezónu bych chtěl být v téže lize vlastní zásluhou. Nic není nemožné.

A teď jen taková úvaha. @tazi se netají, že si myslí na 500 balíčků nových karet. Má jich vyjít 15.000.000. Co myslíte? Pomýšlí někdo na koupi třeba 5.000.000 balíčků? 20 milionů dolarů... To by některá velryba dát mohla, ne? Nebo rovnou skoupit všechny balíčky? Proč ne... Já tedy bych na takovou spekulaci žaludek neměl...

A přidávám přehled, kdo všechno si už z našeho úlu zaplatit účet i Soplinterlands... I když třeba aktivně nehraje. Není nás málo, že? Jako @godfish sepisuje každý čtvrtek #cesky, mohl by @bucipuci dělat seznam #czfit a já #splinterlands-cs... Proč ne, že ?

@czechglobalhosts
@softa
@tazi
@godfish
@kreur
@jedenjenda
@zirky
@kraki
@krakonos
@greenmask
@ibelin
@pavelsku

kraki-a.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
11 Comments
Ecency