Nědělní porce Splinterlands s několika návrhy

obrazek.png
Byl bych rád, aby si tenhle článek dole uvedení opravdu přečetli. Takže se pokusím být stručný a jasný. Chci napsat pár věcí, u kterých prosím o vyjádření.

Navrhuji zavést v naší gildě povinné odvody. Takhle někdo dává víc, někdo míň. Což mi připadá špatně i když vím, že ne každý v tom má stejné prostředky a ne každý se tomu stejně věnuje.

Různá výše příspěvků by sice zůstala, ale byla by jasná pravidla. Navrhuji fixní částku podle toho, v jaké lize kdo hrajeme. Odváděl by každý sám denně, pokud by ten den odehrál. Kontrola by nebyla.

Můžeme se k tomu vyjadřovat, ale konečné rozhodnutí je na @tazi -m. On za svoje peníze gildu založil. Ostatní jsme členy, ale demokracii bych tam nezaváděl.

A pak půjčování kartiček. Nesnažil jsem se kvůli tomu tentokrát ani o tabulku. Někdo má půjčeno, jiný půjčuje. Když někdo hraje dejme tomu Bronze I a má v kartičkách 5.000, potřebuje 10.000 pro vstup do Silver III. Než je nashromáždí, může přebytečnou částku půjčovat.

Za normálních okolností by přebytečné kartičky nabídl k pronájmu na burze. A třeba já, který poptávám pro mě a @kraki -ho nějakých 8.000 v kartičkách, bych si je na burze půjčil. (Na nákup nemám.) Jenomže nejde to nějak oboustranně výhodněji v rámci naší gildy či plástve?

I když z toho mám sám obrovský prospěch, tak nesouhlasím s tím, aby se kartičky půjčovaly zadarmo. Jsem ochoten platit. Ale nedokážu stanovit, jaká je oboustranně výhodná cena.

Poptávám tímto několik odpovědí, případně celých článků.

1.Od tazi -ho, případně @ibelin -a nebo @godfish -e (vedení gildy) , co si myslí o zavedení stanovených daní v gildě.

2.Od kohokoliv, jaké byste kdo navrhoval poplatky, nebo jiné benefity, za půjčování kartiček. Kdo se rozhodne k tomu něco napsat, může pod tento článek, nebo napsat samostatný článek. A ať prosím sem napíše, že se k tomu chystá něco napsat. Když nikdo, tak začnu studovat sám. Ale čas není můj přítel...

3.Mohl by někdo ze zkušenějších napsat, jak fungují budovy v gildě? Nějak velmi stručně. Článkem, poznámkou...

A letem světem. Vítám @timehacker mezi Splinterlandisty! Je nás v gildě 13. Volných míst je 15. O přijetí rozhoduje @tazi . Viz výše.

V pondělí začíná předprodej Chaos Legion. Takže za měsíc budou balíčky i pro nás... Snad. Po 4 USD. Pokud nějaké zbudou. Skoro si myslím, že nezbudou...

@kraki (z minulý článek dostal málo hlasů) si zakládal účet na Splinterlnads přes mailovou adresu a tamtéž mu chodí buletin Splinterlands,. V březnu prý se otevřelo 10.000 účtů. Teď se jich prý otevírá 10.000 denně. Investoři tam sypou peníze...

Neumím odhadnout, jestli jsme na začátku vlny zájmu, nebo na samém konci. Rozhodl jsem se zariskovat. Spíš čas, než peníze. Tým Splinterlands shání zaměstnance... Slibuje světlé zítřky. Uvidíme.

Proč jsou teď odměny tak vysoko? Prý vždycky po konci sezóny... Moje výpočty jsou v háji. A to je dobře. Zvýšeně jsem odehrával. Než zase spadnou. A když jsem narejžoval, tak taky utrácím:
obrazek.png

A to je dnes všechno.

@cryptoinvestsvk @godfish @greenmask9 @ibelin @jedenjenda @kraki @krakonos @kreur @pavelsku @softa @tazi @timehacker @zirkonov @zirky @zeero22

kraki-a.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
11 Comments
Ecency