Предизвикателство:Как оцелявам през летните горещини? - Reto: Cómo sobrevivo al calor del verano? - Challenge:How I survive the summer heat? {BG}~{ES}~{EN}

img_0.012779072362640892.jpg

Здравейте Hive приятели ☺ Как сте? Надявам се добре.Включвам се в това предизвикателство за да ви кажа как се справям с летните горещини. За мен единственото спасение е плажа и морето. Имам късмет да живея на място където мога да отида когато искам. Нищо че не мога да плувам.. Защото когато бях 2ри клас в училище имахме час по плуване и на 2 пъти щях да се удавя и после не знам какво стана и го затвориха и от тогава имам страх от водата и когато започне да става дълбоко и се паникьосвам за това винаги съм на плиткото за по сигурно 😂 Ииии за мен морето е спасението, защото жегата тук е непоносима заради големия процент на влага се усеща още по топло.Освен, че водата разхлажда както не веднъж съм казвала морето за мен е голямо спокойствие нищо, че ме е страх от него 🤭 Оставям ви с няколко снимки ,надявам се чрез тях да ви пренеса там макар и виртуално

Hola amigos de Hive ☺ ¿Cómo están? Me sumo a este reto para contaros cómo sobrevivo al calor del verano. Para mí la única salvación es la playa y el mar. Tengo la suerte de vivir en un lugar donde puedo ir siempre que quiera. No importa que no sepa nadar... Porque cuando estaba en 2º de primaria en el colegio teníamos una clase de natación y 2 veces casi me ahogo y luego no sé qué pasó y la cerraron y desde entonces tengo miedo al agua y cuando empieza a ser profunda y me da pánico estoy siempre en la parte poco profunda por seguridad 😂 Yyуу para mí el mar es la salvación porque el calor en Mallorca es insoportable por el alto porcentaje de humedad se siente aún más. Aparte de que el agua refresca,como he dicho más de una vez el mar para mi es una gran calma,aunque que me de miedo 🤭 Os dejo con unas cuantas fotos , espero a través de ellas llevaros allí aunque sea virtualmente. ☺

Hi Hive friends ☺ How are you? I'm joining this challenge to tell you how I survive the summer heat. For me the only salvation is the beach and the sea. I am lucky to live in a place where I can go whenever I want. It doesn't matter that I don't know how to swim.... Because when I was in 2nd grade at school we had a swimming class and 2 times I almost drowned and then I don't know what happened and they closed it and since then I am afraid of the water and when it starts to be deep and I panic I am always in the shallow part for safety 😂 Anddd for me the sea is the salvation because the heat in Mallorca is unbearable because of the high percentage of humidity you feel it even more. Apart from the fact that the water refreshes,as I have said more than once the sea for me is a great calm,although that scares me 🤭 I leave you with a few photos , I hope through them to take you there even if virtually. ☺

img_0.5534853498405293.jpg

img_0.0002398309934853554.jpg

img_0.12247720141088658.jpg

img_0.6819427527770837.jpg

img_0.4745133573030721.jpg

img_0.67883984989607.jpg

img_0.7394754149752353.jpg

img_0.28782685402140795.jpg

img_0.1979289721166363.jpg

img_0.6151182463478642.jpg

img_0.4745133573030721.jpg

А мечтана дестинация през лятото като изключим България за нея е ясно 🥰 на всякъде по света ми се ходи, но това е друга тема 😂 Много искам да посетя Турция, за да видя красотата й, да опитам баш турска баклава и всичките им сладки изкушения и храната им като цяло и разбира се турския чай не може без него. С езика не знам как ще се оправя 😂 но докато отида има време може да науча малко колкото да не остана гладна и да не си изпрося боя 😂 Надявам се поста да ви е харесал,усмихнал и да сте се забавлявали четейки го ☺ Очаквам и вашите постове да видя вие как се справяте с жегите ☺

Un destino que quiero ir en verano aparte de Bulgaria para ella está claro 🥰 A cualquier parte del mundo quiero ir, pero ese es otro tema 😂 Realmente quiero visitar Turquía para ver su belleza, probar la baklava turco y todas sus delicias dulces y su comida en general y por supuesto el té turco no puede faltar. Con el idioma no sé cómo lo voy hacer 😂 pero mientras voy hay tiempo,puede que aprenda un poco para poder comprarme comida 😂 Espero que os ha gustado el post,y que habeis sonreído y os habeis divertido leyéndolo ☺ Yo también espero vuestro posts para ver cómo llevas el calor ☺

A destination I want to go in summer apart from Bulgaria for her is clear 🥰 Anywhere in the world I want to go, but that's another topic 😂 I really want to visit Turkey to see its beauty, taste the Turkish baklava and all its sweet delicacies and its food in general and of course Turkish tea can't miss. With the language I don't know how I'm going to do it 😂 but while I'm going there is time,maybe I'll learn a little bit so I can buy myself some food 😂 I hope you liked the post,and that you smiled and had fun reading it ☺ I'm waiting for your posts too to see how you're taking the heat

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency