Hive Savings

Já teda nevím jak to vidíte vy ale mě ten desetiprocentní úrok na HBD v Savings přijde naprosto super. Protože když máte nula nula nic HP jako já tak si kurátorstvím vlastně nic nevyděláte. U mně je to na nějakým autovote pár tisícinek denně i když teda úplně bez práce páč sem často nejdu jak je měsíc dlouhej. Ale 10 % úrok na dolar? Kdo vám tohle kde dá?

Takhle: určitě to není dost na to abych sem přesouval nějaký bitcoiny nebo jiný coiny co mám na hodl a ne na trading. To za se ne. Ale na to abych tam cpal těch pár dolarů který si tady jednou za čas vydělám za článek je to fakt ideální. Je to teda spekulace že Hive teď neporoste protože jinak by to nedávalo smysl, že jo. Kdyby Hive rost o 10 % a víc tak by bylo lepší měnit na Hive. Ale myslím že se bude držet na těch 0,3 až 0,4 dolarech sem tam vystřelí nahoru a zase spadne zpátky. Ještě minimálně půl roku.

Když se nic nezmění tak za těch půlroku svoje Savings vyberu ale do tý doby je to značka ideál. Když máte hodně HP asi se vyplatí hlasovat. Když jí máte málo tak ne. Ale dělejte si co chcete já nejsem investiční poradce.

image.png

Nemám tam moc ale ono se to naroste :))

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency