Калітка

Привіт друзі. Ловіть мою заплановану публікацію. Пишу звечора під конкретний час. Не спішу публікувати, так як – куди спішить?

Біля пушкінського (куди дерусифікати дивляться) пляжу, одного разу, зустрів ось таку от калітку.

20240406_104810.jpg

Коли я її фотографував, я дивився на неї як на кола, які позначають житло людини, пов’язаної з колами. (я думаю зрозуміло, якщо ні - забийте). Та сьогодні я дізнався, що є символ ☉, який означає сонце. (Блін, як мало я знаю…)

Знаючи це, я зовсім по іншому поглянув на цю комбінацію… Спробую пояснити…

☀️☯☀️

Інь та янь - символ творчої єдності протилежностей у Всесвіті.

Стопе… то що виходить. Невже, той хто живе там… шукає творчої єдності двох протилежний Сонць? Та ну…

Сонце ж ніби одне, принаймні в нашій сонячній системі…

Цікаво. Давайте уявимо «якщо, одне сонце буде рухатись до іншого і вони зустрінуться на відстані де буде діяти взаємна сила притяжіння… що буде з планетами, які обертаться по своїм орбітам навколо своїх світил?»

Все, треба спати. Це ж треба таке думати перед сном… Гарного дня 😊

Чуть не забув, а ще я вчора білого павучка бачив...

20240420_115658.jpg

Сфоткав, бо таких білих я ще не бачив.


Мій архів ✍️ за 2023 рік
Січень 2024
Лютий 2024
Березень 2024

Zen and Beyond 🪞 Бік Той


Дякую за увагу! 💙💛

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
26 Comments
Ecency