Miało być lepiej, a jest jak jest ;)

Mówili że będzie lepiej, że będzie szybki dostęp do badań i lekarzy specjalistów, miało nie być kolejek i miało być wszystko sprawnie i zgodnie z prawem. A jak jest to wszyscy wiemy. Obiecanki cacanki.

10526-17395-Sluzba-zdrowia-nie-moze-byc-nastawiona-na-zysk.jpg

Wczoraj byłem u neorologa i dostałem skierowanie na rezonans głowy. Podobały mi się ostatnie słowa lekarza "i widzimy się za trzy miesiące", no i ok. Lecę ze swoją kulawą nogą do rejestracji a tam w kolejce ze 100 osób, myślę sobie może szybko pójdzie, no i tak po dwóch godzinach usłuszałem, "pierwszy wolny termin to lipiec 2022.

Co k....a. To może po śmierci niech mi zrobią to badanie. na szczęście przypomniało mi się że w rejestracji na innym piętrze pracuje moja koleżanka ze starej dwardii szkolnej, napisałem do niej na FB, nie byłem pewny czy jest w pracy. Natychmiast odpisała i kazała do niej wejść

Powiedziałem o co chodzi, kazała poczekać i poszła z moim skierowaniem. Po 15 minutach wróciła uśmiechnięta, tłumacząc się powiedziała, "słuchaj nieudało się wcześniej bo naprawdę już nie ma wolnych terminów, za tydzień masz badanie, zrób badanie krwi jak najszybciej i nie przegap terminu i następnym razem przyjdź najpierw do mnie". I co można było?

Czyli wniosek jest jeden nic się nie zmieniło, nie masz znajomości, nie masz dostępu do lekarza w normalnym terminie. Jestem ciekaw co na to Pan Pinokio?

zdjęcie zapożyczone z google.pl

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments
Ecency