Dzień bez Samochodu

Dziś przypada "Dzień bez Samochodu". Z tej okazji planowałem skosztować trochę darmowego luksusu i przejechać się komunikacją miejską. Niestety połączenia między Krowoderską a Biedronką są tak kiepskie, że nie ma sensu wsiadać do tramwaju. Ostatecznie więc nie wsiadłem. Zrobiłem sobie za to spacer.

W centrum mieszkam od roku. Decyzja o przeprowadzce była strzałem w dziesiątkę. Mieszkanie tuż obok KBK nie tylko oszczędza mój czas, ale również redukuje sporo stresu (jak czegoś zapomnę, to zawsze bez problemu mogę po to wrócić).

Tymczasem od tygodnia Biskupia obchodzi "Dzień bez Zaparkowanego Samochodu". Z niewiadomych przyczyn wprowadzono zakaz parkowania na całej ulicy. W normalnych warunkach poniższe zdjęcie należałoby to kategorii "bardzo rzadkie".

obraz.png

W samym KBK ostatnio pustki. Tłumy są tylko w czwartki, bo tradycyjnie tego dnia odbywają się dyskusje. Ja sam nie planuję na razie żadnych działań, oprócz tych, które trzeba zrealizować w ramach projektu herbertowego. Od trzech tygodni większość swojego czasu poświęcam grze, która powoli nabiera kształtu. Mam nadzieję, że nie będzie ani za trudna, ani za łatwa.

obraz.png

Gra będzie logiczno-dedukcyjna, ale równocześnie osadzona w moim alternatywnym świecie nielegalnego kakao. Wszystko będzie dostępne na Hive zapewne na początku października. Miało być we wrześniu, ale życie jak zwykle pokazało mi, że moje założenia były zbyt optymistyczne... Ale może to i lepiej. Dzięki nawałowi pracy, w ogóle nie mam czasu przejmować się obecną korektą. Co będzie to będzie...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency