Zanosząc worki pieniędzy do banku znajdujemy wystawę ( na całkiem muzealnym poziomie) ...

Właściwie gdyby nie fakt, że zacząłem trzaskać telefonem setki raczej chaotycznych zdjęć nie pamiętałbym szczegółowo co robiłem w zeszłym tygodniu w poszczególne dni.
Do tej pory aparatu w telefonie używałem może raz na kilka miesięcy, ale nawyk pisania na PEAKD trochę zmienił sytuację .

Tak czy inaczej w zeszły czwartek kolega muzyk, występujący najczęściej w Bramie Floriańskiej (choć oczywiście często też w domach kultury i tym podobnych miejscach ) wyciągnął mnie z domu zgodnie z naszym zwyczajem żeby podjechać rowerami napić się kawy na okrętach floty zbójów wiślanych (nie raz już o nich tu pisałem więc nie będę się powtarzał),

wspomniał jednak że chce wcześniej załatwić jakąś sprawę w banku NBP przy placu Matejki , sprawą okazało się wrzucanie jedno dwu i pięciogroszówek przesegregowanych nominałami do maszyny liczącej - by wymienić je później na papierowy banknot w kasie - nie była to całkiem łatwa operacja, ale po jakichś dziesięciu minutach pani z kasy przekazała koledze papierkowe 50 zł za trzy worki bilonu (nawet nie wyobrażałem sobie do tej pory że w Krakowie są maszyny działające takie cuda)

Przy okazji jednak okazało się, że historyczny budynek NBP w miejscu gdzie podobno rok temu były kasy - zawiera cztery duże sale wystawowe , nie kontemplowałem ich jakoś zbyt długo, ale za zgodą straży bankowej wykonałem kilka zdjęć (pod warunkiem że na zdjęciach nie widać systemów bezpieczeństwa etc. ) którymi jak sądzę warto się podzielić .
DSC_0258.JPG

DSC_0259.JPG

DSC_0260.JPG

DSC_0261.JPG

DSC_0262.JPG

DSC_0263.JPG

DSC_0264.JPG

DSC_0267.JPG

DSC_0268.JPG

DSC_0269.JPG

DSC_0270.JPG

DSC_0271.JPG

DSC_0272.JPG

DSC_0273.JPG

DSC_0274.JPG

DSC_0275.JPG

DSC_0277.JPG

DSC_0278.JPG

DSC_0279.JPG

DSC_0280.JPG

DSC_0281.JPG

DSC_0282.JPG

DSC_0283.JPG

właściwie czwartek był dniem w który jeździłem rowerem po całym Krakowie w letnie upały ale zdjęcia z parku Grzegórzeckiego (właściwie z dzikich powojskowych terenów, całkiem przypadkowy urbex ) i opis popołudniowych wydarzeń lepiej żeby zaczekały na kolejny post ....

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency