Drewniane pudełko poprawiające mi nastrój - Akcja Inspiracja #24: Zrób to sam

Muszę się Wam pochwalić .. udało mi się po raz pierwszy nanieść grafikę na drewniane pudełko. Pudełko zostało kupione w sklepie ale grafikę znaku świetlika, która jest symbolem z jednej z moich najulubieńszych gier The Last Of Us i te brudy dookoła zrobiłem samodzielnie.

IMG_20210419_190704.jpg

Brud jest właściwie błędem, który popełniłem ale wyszło lepiej niż miało być. Wygląda jak brud, pleśń na starym wykopanym pudełku i o to chodziło. Miało oddawać klimat gry i chyba to osiągnąłem.

IMG_20210419_1907.jpg

Zdecydowanie taka metoda nanoszenia grafiki za pośrednictwem wikolu to jest coś dla mnie. Nie wymaga niewiadomo jakich umiejętności a ja czuję się z takim rękodziełem całkiem jak ... miszcz ;D Będę robił takie na wszystkie swoje topowe tytuły ;) Następny w kolejce CP2077 _ Hell yeah !!

IMG_20210419_190833.jpg

LToU to prezent od żony, więc to dodatkowy powód by go zabezpieczyć. Pudełko przygotowałem na oryginalny soundtrack z gry aby zacnie prezentował się na meblach.

IMG_20210419_190801.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency