RE: Sarmatia - Społeczność

Nie, nie można. Obecnie nie ma aktywnej osoby na #polish, z której głosowaniem mogłabym się zgodzić

aha

Co do reszty, to nie - nie wyolbrzymiam

No chyba jednak tak :) Wspomniałem o społeczności w 2 miejscach, Raz gdy wymieniałem nieaktywne konta, przy czym Twoje trafiło do kategorii głosujące nie piszące. Wówczas gdy pisałem głosy padały w zasadzie wyłącznie na niepolskie treści.
Drugi raz Tutaj opisując jakie mamy polskie społeczności.
Więc gdzie to ciągłe wytykanie? Być może gdzieś jeszcze w komentarzu albo na czacie coś wspominałem, nie mam pewności.
Gdzie więc to wytykanie w każdym możliwym poście?

ale nie mijaj się z prawdą.

Nie uważam bym gdziekolwiek się mijał z prawdą, a ponieważ zarzuciłaś mi w zasadzie kłamstwo to sprawdziłem. W ciągu ostatnich dwóch dni przeznaczyłaś "1014%" na polskie treści oraz "1716%" na zagraniczne. Być może w dłuższym okresie wygląda to lepiej.
Dodam że pisząc spojrzałem po prostu na konto i zobaczywszy ciągnącą się bardzo długo listę głosów zagranicznych nie szukałem czy aby gdzieś tam nie ma ręcznych głosów na polskie treści.
Zatem jak już to po prostu moja ocena była zbyt surowa, nie precyzyjna, ale nie była nieprawdziwa. Poprawiłem w tekście tak aby była bardziej dokładna :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency