🎵 Music 🎵 - Mağusa Limanı- Cover by @rsntpl


Hello music lover community, I will try to sing and play a Turkish song called Famagusta Harbor with the Turkish instrument baglama.

Mağusa Limanı- Cover by @rsntpl

Tuğçe Kandemir, one of the most famous singers of Turkey, sang this song very well, so I tried to decorate it with a little baglama using her musical background, I hope you like it.

TR
Merhaba müzik sever topluluğu ,Ben türkçe bir şarkıyı Mağusa Limanı adlı şarkıyı sizlere seslendirmeye ve çalmaya çalışacağım türk çalgısı bağlama ile.

Türkiyenin en ünlü şarkıcılarından Tuğçe kandemir bu şarkıyı çok güzel seslendirmişti bende onun müzik alt yapısını kullanarak biraz bağlama ile süslemeye çalıştım umarım hoşunuza gider.

Lyrics (En-TR)
Şarkı Sözleri kaynağı: Mağusa limanı Sözler

Magusa Liman'ı limandır, liman aman amman
Magusa Liman'ı limandır, liman aman amman
Beni öldürende yoktur din iman
Beni öldürende yoktur din iman
Uyan Ali'm uyan, uyanmaz oldun
Yedi bıçak yarasına dayanmaz oldun
Uyan Ali'm uyan, uyanmaz oldun
Yedi bıçak yarasına dayanmaz oldun
İskeleden çıktım yan basa basa aman amman
İskeleden çıktım yan basa basa aman amman
Magusa'ya vardım kan kusa kusa
Magusa'ya vardım kan kusa kusa
Uyan Ali'm uyan, uyanmaz oldun
Yedi bıçak yarasına dayanmaz oldun
Uyan Ali'm uyan, uyanmaz oldun
Yedi bıçak yarasına dayanmaz oldun
Magusa Limanı'ndan aldılar beni, aman amman
Magusa Limanı'ndan aldılar beni, aman amman
Üç mil uzağına attılar beni
Üç mil uzağına attılar beni
Uyan Ali'm uyan, uyanmaz oldun
Yedi bıçak yarasına dayanmaz oldun
Uyan Ali'm uyan, uyanmaz oldun
Yedi bıçak yarasına dayanmaz oldun


▶️ 3Speak

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
14 Comments
Ecency