O moim dniu. My Actifit Report Card: October 27 2021

Hejka, cześć, witajcie. Dziś miałam delikatny problem ze wstaniem z łóżka mimo to, zrobiłam to dosyć wcześnie, bo o 5:45. Ostatnio mam wiele rzeczy na głowie co zmusza mnie do późnego zasypiania i wczesnego wstawania :((. Dziś w pracy miałam raczej luźny dzień, niewiele się działo. Gdy wróciłam do domu, poszłam na spacer, aby przewietrzyć umysł. Zrobiłam bardzo ładne zdjęcia, ich kolorystyka jest naprawdę ciekawa 👇🏻.

IMG_20211027_222110.jpg

Po powrocie nie miałam na nic motywacji, więc po prostu położyłam się do łóżka.

Dziękuję za poświęcony czas na przeczytanie postu i życzę wam wszystkim miłego dnia/popołudnia/wieczoru ❤️.
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


27/10/2021
27033
Daily Activity, Walking

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency