Jesienny spacer. My Actifit Report Card: September 8 2021

Hejka, dziś dodaje post, w którym opowiem o moim dzisiejszym spacerze.

Dziś była przepiękna pogoda, i to ona przekonała mnie do wyjścia z domu. Uważam, że korzystanie z ostatnich promieni słońca przed zimą jest bardzo ważne, ponieważ witamina D3 odpowiada za wiele ważnych kwestii, ale nie o tym teraz będziemy mówić.

Moja przechadzka była długa i odbywała się w przepięknym lesie nieopodal mojego miejsca zamieszkania. Mazurski krajobraz natury jest naprawdę cudowny i zachęcam każdego do odwiedzenia tej części Polski 😊.

Podczas spaceru wykonałam kilka zdjęć, ale decyduje się na dodanie tylko dwóch. Słońce dziś cudownie grzało i sprawiało, że chciałam zostać na przechadzce jak najdłużej, ale niestety obowiązki wzywały.

Wędrówka była dla mnie niezwykle relaksująca, a podczas niej zauważyłam malutką wiewiórkę, która wspinała się na drzewo, później zaś spotkałam zająca, który nie ukrywając, gdy wybiegł na ścieżkę, delikatnie mnie przestraszył. Razem ze mną na spacerze były moje dwa pieski Odi i Fytek, którzy równie bardzo co ja cieszyli się z tej podróży.


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


15184
Daily Activity, Photowalking, Walking

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
9 Comments
Ecency