Bardzo powoli

Na początek fotorelacja:


Gdańsk ul. Opacka w dzielnicy Oliwa. Dojazd na nowe osiedle "Harmonia Oliwska" no i ścieżynka wydeptana przez ludzi. Na prawdę ktoś myślał, że ludzie będą szli na około 70 metrów dalej?

Dzisiaj tak jak wczoraj byłem w "niewidomkach" czyli małych bloczkach na ul. Polanki zbudowanych przy Spółdzielni Niewidomych. Może ta wąska klatka schodowa to specjalnie?

Lubię popatrzeć na Kaczyńskiego. Ulicę Kaczyńskiego. Dawniej Dąbrowszczaków. Zwłaszcza teraz jak jej nie widać dzięki jesieni.

Znowu powrót do tego samego bloku na Opackiej (Harmonia Oliwska).

Nietypowa perspektywa z dawnej nastawni przy przystanku Przymorze - Uniwersytet Szybkiej Kolei Miejskiej. Dzisiaj są to biura po schodkach.

Kołobrzeska róg Rzeczpospolitej

W Sushi były wygodne leżaki no i pusto :)

Lęborska na Przymorzu wiedzie teraz do tego biurowca (choć jest on za torami).

Hala Olivia (hokej) i OBC po prawej. Może wysypiska śmieci także powinny mieć serdeczne iluminacje?

Dzień wolny także rozwoziłem jedzenie. Zmęczony byłem już od pierwszego kursu. Ruch wydawał się być mały także w głowie miałem powrót do domu, odpoczynek i wyjazd wieczorny po regeneracji.

Screenshot - 2021-10-28T095237.261.png
Na zielono trasa przed obiadem, na fioletowo wieczorna. W sumie wszystko blisko domu. Skrajne punkty dzieli 3,5 km, według nawigacji rowerem to jest koło 15 minut. Dlatego właśnie grzechem byłoby przerwać jeżdżenie po pierwszym kursie

No ale wpadło drugie zlecenie po okolicy. Grzech nie brać bo do zrobienia w rozsądnym czasie. Potem wpadło trzecie z górki, czwarte krótkie, piąte niezłe. Także każde zlecenie robiłem jako te końcowe. Ostatnie trzy to już na prawdę były te ostatnie.

Wszystko przez podniesioną stawkę 13 zł/zlecenie. W ten sposób do godziny 15 zarobiłem 141 zł brutto (wczoraj 138 ale wcześniej wyjechałem, a przedwczoraj 102 złote i jeździłem jeszcze dłużej). Także przy takich stawkach i dobrych kursach grzech było siedzieć w domu. Do tego czasu stawka godzinowa wyszła 42 zł/h (norma to ok. 25 zł/h). Robiłem 3 zlecenia na godzinę, czyli były krótkie i korzystne.

Wieczorem wyjechałem jeszcze na dwie godziny. Tak dobrze już nie było. 4 zlecenia, między nimi były przerwy.

W sumie 190 zł. Oby tak dalej.

Screenshot - 2021-10-28T100051.428.png


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


27/10/2021
22916
Cycling, Daily Activity

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency