Gnocci czytamy [ˈɲɔkki] lub bardziej czytelnie /nioki/

Przepisu na te włoskie kluski nie będzie. Czytelniku musisz znaleźć je sobie sam.

Czas miałem to jeździłem-rozwoziłem. Było na prawdę dobrze bo już po paru minutach czekania w domu dostałem zlecenie, które mi pasowało. Poranne zlecenia są lepiej płatne, ale jest ich mniej. Po pierwszym zleceniu już wracałem do domu, ale przyszło kolejne zlecenie z Wrzeszcza. Po nim kolejne na Grudziądzką.


Centrum dzielnicy Wrzeszcz. Ten wysoki budynek to 'Dolarowiec' z którego widoki pokazywałem tu wczoraj lub przedwczoraj. Po lewej centrum handlowe w miejscu przedwojenne go rynku.


Ulica Kościuszki (dawny Ringstrasse). Podoba mi się ona. Domy po lewej mają nad wejściami rzemieślniczo-robotnicze rzeźby z czasów niemieckich


Patoparkowanie. Przestawiłem

W ten sposób złapałem 3 fajne, dobrze płatne zlecenia i po 1,5 h przejażdżki miałem na koncie 42 złote.

Potem był czas czekania na kolejne zlecenia. Byłem w dobrym miejscu, ale nie tym razem. Zlecenia nie przychodziły. Jedno odrzuciłem bo nie chciało mi się jechać do Oliwy. Wrzeszcz zazwyczaj był bardziej korzystny. Pogadałem chwilę z kolegą-kurierem. Nauka na dziś:

Gnocci czytać [ˈɲɔkki]

W końcu po jakiś 40 minutach wziąłem daleki kurs Wrzeszcz-Przymorze. Wydawał się kiepski, ale skoro jest już słabiej to będę mógł wrócić do domu.

Tymczasem na Przymorzu wpadł kolejny kurs. Bardzo przyjemny, krótki. Ludzie w windzie przy ulicy Śląskiej 35 bardzo mili. Widoki sfotografowane. Choć już tu byłem.


Widoki ze Śląskiej 35


Ta sama ulica, ale już nie stary blok, ale nowa deweloperka

Od razu wpadło kolejne krótkie zlecenie w obrębie tej części Przymorza. Świetnie. Po nim kolejne, także genialne bo do restauracji miałem 2 minuty drogi.

Niby już wybierałem się do pobliskiego domu, ale wpadł jeszcze kurs na Szczecińską a potem znów na Śląską. Fantastycznie. Bardzo lokalnie. Pogadałem z kurierem, który do południa pracuje w konkurencji a potem u nas. Brawo.

"Konfudujące" są teraz nazwy firm kurierskich. Tak nas wołają przecież zza baru. Bolt czy Wolt?! Brakuje jeszcze Colta i Amber Golda do kompletu.

Ostatni kurs i do domu. W miarę szybko zarobione te 137 złotych. Podobno Ci którzy zostali we Wrzeszczu mieli gorzej. Tak to jest. Raz algorytm nam sprzyja, innym razem jest gorzej.


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


14812
Cycling

Screenshot - 2021-10-16T221607.346.png
Ta delikatna żółć w tabeli pokazuje, że od ponad tygodnia zarabiamy więcej niż zwykle. Oby tak dalej

Screenshot - 2021-10-16T220053.815.png
Trasa dzisiejszego rozwożenia

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency