Poliac #13 Pętla przez kościółek na Górce, i Siodło pod Skalitem : September 24 2021

Przygotowania do sobotniego biegania idą "pełną parą".

Pierwszy srogi podbieg, to droga na Orle Gniazdo.

Jednak docelowym punktem był kościół Na Górce, i grota ze źródełkiem.

Na zdjęciu powyżej znajduje się przełęcz Siodło.

Zapamiętajcie tą nazwę 😃😉

Dalsza droga prowadziła na dół, do mostu Bielańskiego.

Chciałem jednak zauważyć, że zbieganie w dół do najmilszych nie należy 😉

Na szczęście "do góry" można maszerować.

Do góry biegają tylko najlepsi... (ja się do ni nie zaliczam).

Na szczęście przed Siodłem znalazłem w miarę płaski fragment biegowy.

Przełęcz Siodło to to miejsce, które prosiłem, by zapamiętać 😃

Naprzeciw zobaczyć można kościółek "Na Górce" , który odwiedziłem dokładnie 35 minut wczesniej.

O dalszej części trasy wolę nic nie pisać.

Bieganie w nocy po lesie bez czołówki... nie polecam...

Cała trasa zamknęła się w krótkiej pętli szczyrkowskiej.

Trasa zajęła mi półtorej godziny, ale sporo biegłem w tym czasie.

Ten bieg był treningiem przed sobotnimi zawodami.

Zobaczymy co się wydarzy w sobotę 😉😃




This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


30306
Chasing Pokemons, Daily Activity, Hiking, Jogging, Running, Sailing, Walking

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency