Wyszedłem do stabli : 20 Wrzesień 2021

Źródło

Mam dziwnie złe przeczucie związane z aferą na chińskim rynku budowlanym.

Evergrande może spowodować efekt kuli śnieżnej, i pociągnąć za sobą inne firmy.

Czytam również narracje prowzrostowe, ale opierają się one głównie na wykresie oddalonym w czasie o kilka lat, a mnie bardziej interesuje krótkoterminowe podejście do rynku.

Pierwszy raz od początku działalności w krypto wyszedłem większością kapitału do stabli.

Nie wykorzystałem swojej okazji w Maju, a teraz poszedłem bardziej w "ochronę kapitału" przed dalszymi spadkami.

Nie mam pojęcia czy zrobiłem dobrze, czy źle, ale obudziłem się rano z myślą, że trzeba uciekać, i tak zrobiłem.

Tak, czy inaczej - wyszedłem na plusie, a co będzie dalej....

Czy na tym stracę, czy zyskam...?

Czas pokaże.


Jutro trening, bo są rzeczy ważniejsze od pieniędzy 😎



This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


12383
Chasing Pokemons, Daily Activity, Walking

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency