6 Cities Walk Challenge. My Actifit Report Card: October 7 2021 [PL/EN]

Czeladzka "Czarownica"

[PL] Dwa dni temu przeszedłem 5 miast w czasie jednego spaceru. Dziś zmodyfikowałem trasę i dodałem szóste. Zaczynając w Będzinie, przeszedłem przez Czeladź (Piaski, Stare Miasto), Siemianowice Śląskie (Pszczelnik, Bytków), Chorzów (Park Śląski - droga do planetarium, ZOO, główna aleja), Katowice (Silesia City Center, Józefowiec, Bogucice, Dąbrówka Mała, Borki) i doszedłem do Sosnowca (stadion Zagłębia). Założonego planu co prawda nie wykonałem - w Borkach nie udało mi się przekroczyć Brynicy, przeszkodziły ciemności i ścieżka w lesie z czymś co w świetle komórki wyglądało jak lej po bombie. Ale granica Sosnowca wychodzi tam poza Brynicę (stadion jest na terytorium Sosnowca, a ja byłem przy jego południowym ogrodzeniu), więc 6-te miasto było. Wycofałem się przez Burowiec do Szopienic i stamtąd wróciłem tramwajem. Na mapie Google ścieżka jest, muszę ją znaleźć w świetle dnia.

[EN] Two days ago I did a walk across 5 cities. I do mean fully fledged cities - the smallest is over 30k in population. Today I added the 6th. Although I didn't fully made my plan. After dark I didn't find a path in a non-lit forest and backtracked. However, my geo position showed that I made it from city #5 into #6.

Pałac Donnersmarck'ów, Siemianowice Śląskie

TVP Katowice

Południk 19, Chorzów - Park Śląski, droga do Planetarium

"Dron", Chorzów - Park Śląski

Mural w Katowicach Bogucicach (Jerzy Kukuczka)

Mural w Katowicach Dąbrówce Małej

Ten mural to dzieło dość znanego artysty - Jana Michała Raspazjana. W czasie wakacji znalazłem jego dzieła na schronach wokół Wisły

[PL] Czas na wyzwanie. Jesteście w stanie przejść przez 6 lub więcej MIAST w czasie jednego spaceru?

  • spacer musi być ciągły, w ciągu jednego dnia
  • nie używamy pojazdów kołowych, w tym hulajnóg, segway'ów itp
  • przerwy na jedzenie/picie/toaletę dozwolone

[EN] Here's my bucket challenge. Can you make a walk that spans 6 or more cities (say, a city is an populated area with more than 20k inhabitant)

  • the walk must be continuous
  • no wheeled vehicles allowed (incl. bikes, scooters, Segways and their likes)
  • bio/food breaks allowed

Taki był plan:

6-miast - plan

A tak wyglądało wykonanie:

244385773_402476621487282_3674620812376175590_n.jpg

Po wejściu w chaszcze w Borkach wyłączyłem apkę FitBit, potrzebowałem baterii na latarkę i nawigację. Z miejsca końca trasy wróciłem do ul. Korczaka i potem przez Obr. Westerplatte i Bednarską do Szopienic. W sumie można było iść dalej, ale o 22:30 nie miałem ochoty kontynuować...


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


43408
Daily Activity,Walking
Height
175 cm
Weight
70 kg
Body Fat
%
Waist
cm
Thighs
cm
Chest
cm

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments
Ecency