Poszczepienna ciekawostka... (September 4 2021)

Wczoraj pewna pani, czekając na swoje zamówienie (kotlet wieprzowy z grilla), ciągnęła pogawędkę z moim mężem.

W pewnej chwili zeszli oczywiście na temat szczepionek... I wtedy pani powiedziała, że po drugiej dawce szczepionki metalowe rzeczy przyczepiają się do jej ciała. Szok!

Pani położyła sobie klucz na ramieniu...

  • Ewiczko patrz! - zawołał mój mąż.

Pani ruszała ręką a klucz ani drgnął. Okazało się że nie tylko klucz ale różne małe przedmioty trzymają się ciała tej pani.

Zapytałam czy może spróbować z monetą bo nic innego nie miałam pod ręką i pani się zgodziła. Myślałam, że zdejmie z ramienia klucz i położy monetę ale pani położyła monetę obok klucza.

Pani zgodziła się na zdjęcia ale bez twarzy. Jest to starsza, bardzo pogodna pani.
Zdjęcia są autentyczne i zrobiłam je w moim lokaliku.


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


17884
Daily Activity

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
10 Comments
Ecency