I dare to show myself without makeup. Can you?-Me atrevo a mostrarme sin maquillaje.¿Y tú puedes?-Oсмелявам се да се покажа без грим.А ти можеш ли?{EN}~{ES}~{BG}


English


Hello friends of the Hive 😊 How are you? I hope you are well 😊 Looking at my photos today,a few questions come to my mind and I would like you to share your opinion in the comments.I challenge each of you reading this post to write yours on the topic and upload it to our Mommy in the Hood community and upload a picture without makeup.I will upload 3 to motivate you. I will upload 3 to motivate you.We are not perfect,there is no one perfect.Let's fill the Hive with natural beauty and show ourselves as we are.I would love more girls to join 😊 And why not guys? Everyone is free to write if they want to 😊

Would you go out without makeup? If yes, why, and if no, why? If yes, what is makeup for you, and if no, why not?


Would you go out without makeup? If yes, why, and if no, why not?


I do it often and it doesn't bother me or embarrass me to be without makeup, I just don't care 😂 If I go with 1,2 granоs more or less what difference does it make.I stopped caring a long time ago who thinks what and I don't care and I think we should like ourselves as we are 😊 Our opinion about ourselves is much more important than the opinion of others. We have to like what we see in the mirror and if we don't like it we have to make ourselves like it.


Do you like to wear makeup? If yes, what is makeup for you and if not, why not?


Yes, I love make-up, this world is very interesting and different for me, I know something about it but there is a lot more to learn, I hope one day I can be part of this art again.
-For me makeup is I don't know 😂 I like it, I'm not to put on a lot. I like natural and natural things.I do it because I like it😊 I want to say some things here and that's why I wrote this post. I write them from my personal experience and I hope it will reach more girls and guys.Hopefully it can help those who were insecure/insecure like me
.

I was insecure for a number of reasons and situations that have happened to me. I believed that everything I was told was so and I let myself be influenced by the opinion of others. Big mistake! Never listen to the opinion of others! Be who you are! People will always talk rightly or wrongly, but the most important thing is to love yourself, believe in yourself, don't pretend to be who you are so people don't like you. With or without makeup does not matter, what matters is what you have inside you, love yourself first, take care of yourself because no one will do it like you do.

img_0.4411327480198373.jpg

I hope you liked the post, motivated and helped 😊


Español


Hola amigos de la Hive 😊 ¿Cómo están? Espero que estéis bien 😊 Viendo mis fotos hoy, me surgen unas cuantas preguntas y me gustaría que compartierais vuestra opinión en los comentarios.Os reto a cada una de las que estáis leyendo este post a que escribáis el vuestro sobre el tema y lo subáis a nuestra comunidad de Mommy in the Hood y subáis una foto sin maquillaje.Yo subiré 3 para motivaros.No somos perfectos,no hay nadie perfecto.Llenemos el Hive de belleza natural y mostrémonos tal y como somos.Me encantaría que se unieran más chicas 😊 ¿Y por qué no chicos? Cada uno es libre de escribir si así lo desea 😊

Saldrías sin maquillaje? Si la respuesta es si, ¿por qué? y si es no, ¿por qué? En caso si, ¿qué es para ti el maquillaje y, en caso no, por qué no?


Saldrías sin maquillaje? Si la respuesta es sí, ¿por qué y si es no, por qué?


Yo lo hago a menudo y no me molesta ni me avergüenza estar sin maquillaje, simplemente me da igual 😂 Si voy con 1,2 granоs más o menos qué mas da.Hace tiempo que dejó de importarme quién piensa qué y me da igual y creo que debemos gustarnos tal y como somos 😊 Nuestra opinión sobre nosotros mismos es mucho más importante que la de los demás. Nos tiene que gustar lo que vemos en el espejo y si no nos gusta tenemos que hacer que nos guste.


Te gusta maquillarte? En caso si, ¿qué es para ti el maquillaje y, en caso no, por qué no?


-Sí,me encanta maquillar.Este mundo es muy interesante y diferente para mí.Sé algo de esto que pero hay mucho más que aprender.Ojalá algún día pueda volver a formar parte de este arte.
-Para mí el maquillaje es no lo sé 😂 me gusta, no soy de ponerme mucho. Me gusta lo natural y las cosas naturales.Lo hago porque me gusta😊 Quiero decir algunas cosas aquí y por eso he escrito este post. Las escribo desde mi experiencia personal y espero que llegue a más chicas y chicos.Ojala pueda ayudar a las que son inseguras/inseguros como yo
.

Me sentía insegura por una serie de razones y situaciones que me han sucedido. Creía que todo lo que me decían era así y me dejaba influenciar por la opinión de los demás.Gran error! ¡Nunca escuches la opinión de los demás! ¡Sé quien eres! La gente siempre hablará con o sin razón, pero lo más importante es quererse a uno mismo, creer en uno mismo, no pretender ser quien uno es para no agradar a la gente. Con o sin maquillaje no importa, lo que importa es lo que llevas dentro.Quiérete primero, cuídate porque nadie lo hará como tú.

img_0.9169166661092875.jpg

Espero que os haya gustado el post, motivado y ayudado 😊.


Български


Здравейте Hive приятели 😊 Как сте? Надявам се добре 😊 Гледайки днес снимките си ми изникнаха няколко въпроса и бих искала да ми споделите вашето мнение в коментарите.Предизвиквам всяка една от вас която чете този пост да напише своя по темата и я качи в нашето общество Mommy in the Hood и качи една снимка без грим.Аз ще кача 3 за да ви дам стимул.Не сме перфектни,перфектните не съществуват. Нека напълним Hive с естествена красота и се покажем такива каквито сме.Много ще се радвам ако повече момичета се включат 😊 А защо не и момчета? Всеки е свободен да пише ако реши 😊

Бихте ли излезли без грим? Ако да защо и ако не защо?Обичате ли да се гримите? Ако да какво е за вас грима и ако не защо не?


Бихте ли излезли без грим?Ако да, защо? и ако не защо?


Често го правя и не ми пречи нито се срамувам да съм без грим, просто не ми пука 😂 Дали ще съм с 1,2пъпки повече или по-малко какво от това.Отдавна спря да ми пука кой какво мисли и все ми е тая а и мисля, че трябва да се харесваме такива каквито сме 😊 Нашето мнение за самите нас е много по важно от това на околните. Трябва да харесваме това, което виждаме в огледалото а ако не го харесваме да направим така, че да ни харесва.


Обичате ли да се гримите? Ако да какво е за вас грима? И ако не,защо не?


•Да,обичам да се гримирам.Този свят е много интересен и различен за мен.Знам това онова, но има доста още какво да науча.Дано някой ден да мога отново да се имам възможност да съм част от това изкуство.
•За мен грима е и аз не знам 😂 Харесва ми, не съм от тези, който слагат много. Обичам натуралните и естествени неща.Правя го защото ми харесва😊 Тук искам да кажа няколко неща заради които е и причината да напиша този пост. Пиша ги от личен опит и се надявам да стигне до повече момичета и да мога да помогна на такива, които са били неуверени като мен.

Аз бях неуверена в себе си поради ред, причини и ситуации които са ми се случвали. Мислех си,че всичко което ми се казваше беше така и се влияех от чуждото мнение. Голяма грешка!!Никога не слушайте чуждото мнение! Бъдете такива каквито сте! Хората винаги ще говорят със или без причина, но най-важното е да обичате себе си, да вярвате в себе си, да не се правите на такива каквито не сте за да се харесате на хората! Със или без грим няма значение,важното е какво носите в себе си.Обичайте на първо място себе си, грижите се за себе си, защото никои няма да го направи така както ще го направите вие.

img_0.7282182727349163.jpg

Надявам се поста да ви е харесал, мотивирал и помогнал 😊

img_0.6860183564733389.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency