[EN/BG] Love is in the air / Любовта е във въздуха

love3.png

Do you believe in love? The real one that burns you? The one that when you see the one who loves you and you love right back at just one look?

I do. I've managed to find the person who makes me shiver with happiness, bounce like a schoolgirl when I see him coming home from work and makes me feel on cloud nine even if it's just when he's hugging me.

Like probably many of you, we met online from an app. I hadn't put a picture of me there, but to activate my account I took a picture of the curtain at home.

No idea how he found me. He hadn't seen what I looked like in over a month even though we texted constantly. He sent me pictures of him as well as his social profiles - I did not. After about a month and a half I sent him my profile. From there started our amazing story that has been going on for 5 years and one little prince!

I'm glad I found happiness with him!

mommyinthehood.gif

Вярвате ли в любовта? В онази истинската която те изгаря? Тази която като видите този който ви обича и вие обичате направо настръхвате само от един поглед?

Аз да. Успях да намеря човека който ме кара да треперя от щастие, да подскачам като ученичка като го видя да се прибира от работа и да ме кара да се чувствам на седмото небе дори и само когато ме е прегърнал.

Както вероятно много от вас, ние се запознахме онлайн от приложение. Там аз не бях сложила моя снимка, а за да активирам профила си снимах пердето във вкъщи.

Незнайно как той ме намери. Повече от месец не беше виждал как изглеждам макар че си пишехме постоянно. Той ми изпрати негови снимки както и негови социални профили - аз не. След около мессец и половина му изпратих мой профил. От там тръгна нашата невероятна история, която вече 5 години и един малък принц продължава!

Радвам се че намерих щастието с него!

mommy.png

The images has been created with Canva

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments
Ecency