Ściana

Przenoszę się na blockchain który nie ma downvotów. Jestem po rozmowie ze znajomym dzięki któremu tu trafiłem i doszedłem do tego samego wniosku co on. Część użytkowników Hive dotarła do ściany, której nie jest w stanie rozwalić, obejść lub przeskoczyć (to nie dotyczy #polish). Downvoty to rak. Formuła Hive, jako blockchainu dla Web 3.0 wyczerpała się. Do masowej adopcji nigdy nie dojdzie. Zerowanie wpisów na temat kurwidu i preparatów (chociaż niemalże wszystkie odnoszą się do oficjalnych dokumentów rządu lub jego agencji) to w pewnym sensie shadowbanning, to spychanie ich z trending na same dno, to to samo co robi Big Tech. Ja nie chcę mieć z tym nic wspólnego.

Nikogo nie zachęcam by zrobił to samo co ja, wręcz przeciwnie - odradzam, bo obecnie nic tam się nie dzieje a inwestycja w ten token to prawdopodobnie wielka pomyłka. Ja jednak nigdy nie byłem tu dla pieniędzy, więc mogę sobie pozwolić na utratę tego co mam, cieszę się że przez 4 lata byłem świadkiem tego jak niedziałający mechanizm przekształcił się w coś co ma sens i pracuje bez zarzutów (oprócz downvotów)

Do zobaczenia po resecie! Do zobaczenia w Nowym Ładzie.


Wszystkie wpisy na tym blogu to tak jakby sarkazm lub tak jakby opinie. Sam zdecyduj. Szukasz prawdziwych fake newsów? Włącz TV!

Folwark poleca: NTV | wRealu24 | WM | Zięba | CHAT | STOP NOP | PL1.TV | Lega Artis | nCzas | Jedwabne | ZnZ

Załóż te okulary, załóż je!

Oni żyją, a Ty wegetujesz / They Live - (reż. John Carpenter, 1988)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
83 Comments
Ecency