Zielony ład w lesie i bezradność polskiej policji

Osobiście nie jestem przeciwnikiem rozkręcania zużytych aut na części przez ich ostatnich właścicieli pod warunkiem właściwej utylizacji tego co po nich pozostaje. Niestety prawo nie zezwala na takie praktyki, a tym bardziej na pozbywanie się pozostałości w lesie z czym mam największy problem. System https://interwencje.gios.gov.pl/ nie działa! Cała ta śmierdząca sprawa ma już dobre 3 lata. Znam osobiście kilka osób zgłaszających kolejne leśne składowiska po nielegalnej rozbiórce aut. Nie pisałem o tym od razu Chciałem dać trochę czasu Polskiej policji na wykazanie się. Niestety policja potrafi jedynie sprawnie używać pałek nie tylko służbowych, jak w pewnym Warszawskim komisariacie gdzie jedna pani poszukuje ojca dziecka wśród blisko 40 policjantów. Dobrze im też idzie używanie gumowej pały, gazu, a nawet kostki brukowej jak się ostatnio okazało. O granatniku nie wspomnę... Natomiast do rozwiązania prostej sprawy gdzie wystarczy 80 punktów IQ... chęci już zabrakło. Pomimo że w zgłoszeniach ludzie podali wszystkie dane potencjalnych sprawców numery rozebranych aut paragony kwity z poczty, a nawet karty płatnicze. Policja nie wykryła sprawców, gdyż auta są już wyrejestrowane... Za to dzielnie nękała właścicieli działek, często w wieku 80 lat zmuszając ich do sprzątania lasu pod groźbą kilkudziesięciu tyś złotych kary za nielegalną rozbiórkę auta. Zapytałem przy okazji właściciela SKP oraz w Wydziale Komunikacji czy to takie trudne, aby namierzyć ostatniego właściciela auta gdy zostało wyrejestrowane? Otóż ponoć jest to banalnie proste, jednak zbyt trudne dla mundurowych. Niestety nie udało mi się potwierdzić, aby w tej sprawie ktokolwiek z faktycznych sprawców został zatrzymany, lub ukarany.

1.jpg
kolekcja numerów z różnych składowisk. Udało mi się tylko tyle zebrać Jadnak było tego więcej.

2.jpg
inne przykładowe dowody znalezione w śmieciach

3.jpg
przykładowa sterta śmieci, jena z wielu.

Autor wpisu Czcibor, jest to moje śledztwo dziennikarskie. redakcja "Płatnerz Czcibor TV" Rej PR 808 LP nr. 1, SĄD OKRĘGOWY W BIAŁYMSTOKU.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency