Splinterlands

Tak kvůli nim tady jsem. Ale musím napsat, že mi ta hra zatím moc nejde. Podívejte se.
image.png
Nevyhrál jsem ani polovinu svých bitev. A co je ještě horší, nedostávám skoro žádné kartičky. Samé lektvary, nebo jen pár DEC. Táta jich dostal taky deset a občas i dobrých. Já to hraju dýl a karty, co jsem dostal jsou... Za 60 DEC 10 kartiček.

Zkusím vydržet. Doufám, že snad mě už potká nějaké štěstí a já dostanu z chestky KARTU! Aspoň za 100 DEC!

Prodáváme na Hive-Engine, co se prodat dá. Co se dá, převádíme i z Hive. Zatím jsem nashromáždil 600 DEC. Prý by mi na nějaké nové kartičky, co budou asi za měsíc, mělo stačit 800 DEC. Tak si budu věřit. Ale někdy, když prohraju třeba popáté za sebou, tak to už nemůžu, zavolám tátu, aby to po mně dohrál.

Doufám, že s lepšími kartičkami mě to začne zase bavit víc. Ono to není zábavné, pořád prohrávat. Tak nevím, jestli si vydělám do Vánoc
na ten nový mobil. A jestli na domeček se zahrádkou, to už pochybuju.

Něco si snad ale vydělám. A kdyby ne, tak táta říkal, že jedná o nějakých minerálech, ke kterým se dostal přes Hive. Takže rozhodně to tady má cenu.

No a zase se mi udělalo hůř. Začalo distanční vyučování. Máme nového pana učitele. Neumí s programem "Škola v Pyžamu", nikdy neučil a ani online nikdy neučil. Jsem z toho unavený. Všichni pokřikují a on je neumí ztlumit, vypnout, ani utišit. Snad to bude časem lepší.

Byli jsme na PCR testu. Žvýkal jsem tampon. Málem jsem se pozvracel. Zvedl se mi žaludek. On se mi už zvedal před tím. Ale dopadlo to dobře. Podebral se mi palec na noze. Nevím proč. Nemůžeme na chirurgii, jsem v karanténě. Táta říká, že kdyby to vypadalo hodně špatně, že stejně pojedeme. Nevím, jestli by mě vzali.

Takže to, že mi teď moc nejdou Splinterlands, je vlastně úplná maličkost.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
12 Comments
Ecency