Суниці - лісове чудо! (UA)

IMG_20210705_103607-01.jpeg

Хто з нас не любить літа? З його довгими днями, теплом і красивими квітами та першими плодами. Ну, осінь я теж люблю, проте коли хороша погода. Така, як зараз.
Я люблю їздити у рідне село для того, щоб знайти і зібрати щось смачне. Збір урожаю приносить велику радість і спокій. Ось де вони, вітаміни, якими слід запастись на зиму.

IMG_20210705_103635-01.jpeg

У червні та на початку липня ми збираємо суниці, малину і черешні та вишні. Трохи пізніше з’являється смородина, порічки і аґрус. Для мене суниця - це справжнє лісове чудо. Хоча і в нас в саду росте трохи лісової суниці, але щоб назбирати більше я зазвичай іду в ліс. Я піднімаюсь на пагорб і опиняюсь посеред сосен. Тут багато світла і високої трави. От саме під цими соснами і ростуть суниці. Такі маленькі червони крапки на зеленому фоні.

IMG_20210928_115825.jpg

IMG_20210622_201437-01.jpeg

Збирати їх нелегко через те, що вони маленькі та ростуть по окремці. Тому наприклад моя донька не бере участі у зборі) Каже, що їй бракує терпіння. А я за один похід можу назбирати півлітри або літру суниць. Трохи ми їмо свіжими, трохи я продаю. А суничник (це повністю вся рослина з листками та ягодами) я засушую, щоб робити корисний і смачний чай взимку.

IMG_20210622_201745.jpg

Плоди суниці це вмістилище корисних речовин. Вона здавна використовується у народній медицині. Ягоди містять цукри, лимонну, яблучну й саліцилові кислоти, дубильні й фарбувальні речовини, пектин. Плоди і листки суниці багаті на вітаміни, у плодах містяться вітамін С, каротин, вітаміни В1 , К, РР.

Плоди суниці збуджують апетит, поліпшують травлення, виявляють легку сечо- й жовчогінну дію. Найбільш корисно вживати свіжі ягоди суниці при діабеті та захворюваннях щитоподібної залози. Допомагають також при підвищеному артеріальному тиску, гастритах зі зниженою кислотністю, виразці шлунка, поганій перистальтиці кишечника, жовчнокам'яній та сечокам'яній хворобах. Препарати з листків суниці розширюють судини, знижують артеріальний тиск, нормалізують ритм та амплітуду серцевих скорочень.

IMG_20210705_103542-01.jpeg

Окрім лісової в Україні є багато сортів садової суниці. Можливо у ній менше корисних речовин, але її теж можна вирощувати і їсти. Сподіваюсь, вам буде корисною ця інформація?
Дякую всім за читання та відгуки))) До зустрічі!

Джерело

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency