Готував сома на електрогрилі ще раз.

Минулого разу коли готував сома я довірився інструкції та готував його як рибу.
Але мені він не дуже смакував, бо це не проста риба де трошечки м'яса та жиру.
Сом - це свиня річкова. Тут дуже багато жиру яке витікає та не встигає просмажитися м'ясо так, щоб сом був сухим. А не люблю жирну рибу їсти, а люблю, щоб вона була сухенька та не жирна.
А досягти м'яса сухого й не жирного у сомі важко на грилі чи сковорідці. Тому я вирішив експериментувати та готувати його в режимах як птиці чи стеку свинини або телятини.
Перші фотографії зроблені з режимом запікання риби, на фотографії багато шматків.
Ці рибини мені не смакували.

IMG_20210620_130046.jpg

IMG_20210705_122610.jpg

IMG_20210705_132138.jpg

IMG_20210705_132257.jpg

Наступний етап був перевірити засмажування м'яса сома в режимі птиці.
Ось один шматочок який я взяв та зробив для проби.

IMG_20210903_163156.jpg

Скажу так, по фотографії видно, що воно має більше жовтого просмаженого кольору, бо запікалося, мабуть, з більшою температурою та довше трохи ніж мала б у режимі - риба.
Скажу, що витік фактично весь з цього шматка жир сома.
А саме м'ясо було ніжне та сухе, яким я його і уявляв у кращому розумінні приготування.
На режим стеку свинини вже й не планую пробувати, бо у цьому режимі мене задовільнив варіант приготування та смакових якостей.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency