Moments

Кайфую від погоди, хоч і доводиться іноді тягати в руках куртку, що вдягнув вранці.

Дуже радію, що вирішилась одна ситуація, що тиждень мені сиділа в голові і конкретно муляла - таке собі комбо :і муки вобору, і невміння відмовляти. Все виявилося не так страшно, як я гадала.
Для себе винесла пару моментів на роздуми, щоб більше так не страждати🙈

IMG_20210912_211911.jpg

Також зловила сьогодні себе на думці, що кайфую, коли зі старшим робимо його домашнє завдання. Дивно, але факт.

І ще святую маленьку перемогу - середній вже тиждень в садочку зо доброю волею💪🤞
Багато є різних думок, як звикають дітки до садочку, але оце "Мамочка, я тебе люблю, не покидай мене" я не витримую. Тож рік перемови не минув даремно.
Саме той випадок, коли результат ЗМУСИВ себе чекати🙈😎

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency