Всім привіт! Давайте знайомитись? \ Hello! Well, let's get acquainted?

Привіт, мене звати Оля і я ще декілька місяців тому зареєструвалась на цьому сайті, але були труднощі із вільним часом, тому нічого не писала. Але сьогодні вирішила щось змінити в своєму житті та ділитись думками, історіями із життя та всім, що мене цікавить.

Hi, my name is Olya and I registered on this site a few months ago, but I had difficulties with my free time, so I didn't write anything. But today I decided to change something in my life and share thoughts, life stories and everything that interests me.

photo_2021-09-24_12-40-08.jpg

Мені 27 років, я обожнюю різноманітні подорожі і тому при кожній нагоді обов'язково кудись їду. Благо в мене є права та власний транспорт і тому не залежу ні від розкладу потягів, ні від всіляких обмежень нашого часу.

I am 27 years old, I love a variety of travel and therefore I always go somewhere on every occasion. Fortunately, I have the rights and my own transport and therefore do not depend on the train schedule or any restrictions on our time.

А ще я жити не можу без музики, фестивалів та концертів. Свого часу проїхала частину Європи разом з друзями для того, щоб побувати на декількох концертах улюбленого музиканта. Ту подорож я не забуду ніколи.

And I can't live without music, festivals and concerts. At one time she travelled part of Europe with friends to attend several concerts of her favourite musician. I will never forget that trip.

photo_2021-09-24_12-40-08 (3).jpg

Захоплююсь фотографією, нещодавно почала знімати на плівку і зрозуміла, що в сьогоднішньому цифровому світі плівка є цілою філософією. Адже тобі потрібно обдумувати кожен кадр, котрий ти плануєш знімати і підходиш до цього більш відповідально.

I am fond of photography, I recently started shooting on film and realized that in today's digital world, film is a whole philosophy. After all, you need to think about each frame that you plan to shoot and approach it more responsibly.

Також, періодично я люблю малювати, але це не таке часте хоббі в моєму житті, тому що вимагає довго сидіти на одному місці, а я за двіж! О так, сидіти на одному місці це не про мене. Але, ось це зробила я! 😎

Also, periodically I like to draw, but it is not such a frequent hobby in my life, because it requires a long time to sit in one place, and I move! Oh yes, sitting in one place is not about me. But, that's what I did! 😎

photo_2021-09-24_12-40-09.jpg

Взагалі, інтересів у мене багацько і я перерахувала тільки те, що перше прийшло на думку. Там і всілякі спортивні штуки, і кулінарія, і хенд мейд. Щоправда, абсолютно на все не вистачає часу, шкодую, що в добі тільки 24 години.

In general, I have many interests and I have listed only what first came to mind. There are all sorts of sports, and cooking, and handmade. However, there is not enough time for everything, I am sorry that there are only 24 hours a day.

photo_2021-09-24_12-40-08 (2).jpg

Ну що, будемо знайомі?

Well, let's get acquainted?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
18 Comments
Ecency