Харків. Голуби восени – Kharkiv. Pigeons in autumn

Декілька років тому по робочих справах я побував у Харкові. Відбувалось це восени, в жовтні. Було вже досить прохолодно, майже так як і зараз в Києві. Ми пройшлися, скоріше пробігли центром і раптом я побачив на одній із площ голубів, які сиділи як надуті кульки. Вигляд у них був невдоволений, скоріш за все їм було холодно та некомфортно.

A few years ago I visited Kharkiv on business. It happened in the fall, in October. It was already quite cool, almost as it is now in Kyiv. We walked, rather ran through the center and suddenly I saw pigeons sitting on one of the squares, sitting like inflated balls. They looked unhappy, most likely cold and uncomfortable.

1.jpg

Я обережно підійшов до них щоб сфотографувати, але вони й не виявляли особливого занепокоєння, здавалося що їм було майже байдуже. Вони скоса дивилися на мене, відверталися та занурювали голови в пір’я, намагаючись зігрітися.

I approached them carefully to take pictures, but they did not show much concern, it seemed that they were almost indifferent. They looked at me askance, turned away, and dipped their heads into the feathers, trying to keep warm.

2.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency