У пошуку вузькоколійки - Правильні іграшки

У пошуку вузькоколійки - Правильні іграшки.

Через те, що поїзд, що стоїть на вузькоколійці все називають дитячою залізницею, то, гіпотетично, його можна назвати іграшкою, великою іграшкою, величезною іграшкою, але, розмір тут не має значення, ключове слово - іграшка.

DSC06606.JPG

Але, дивлячись на всі вузли зчіпки вагонів, пристрій вагонних шасі, снігоприбиральні буфери, важко уявити собі дітей, в шортиках і маєчках, в сандалики та з бантиками на волоссі, які, тримаючи в руках залізничні молотки та величезні, гайкові ключі, грають тут в залізничників.

DSC06608.JPG

Тут. атмосфера серйозної справи, яку важко назвати грою, або іграшкою.

Якщо, це, іграшки, то це, дуже правильні іграшки схожі на пудову гирю, гантелі і штангу під ліжком дитини, який в таємниці від своїх батьків рве залізо і з насмішкою дивиться на залізного Арні.

DSC06607.JPG

Далі буде.

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency