У пошуку відбиття: Золотошукач

У пошуку відбиття: Золотошукач.

Вчора, як ви вже знаєте з одного з моїх, попередніх постів, було дуже красиве небо, по якому пливли білі хмари.

Небо переслідувало мене по всьому місту і, коли я опинився навпроти величного, православного собору, я не міг втриматися і захотів зробити кілька фотознімків.

DSC00258.JPG

Але, моя мета була більше, ніж простий фотознімок золотих куполів на тлі синього неба.

Мені потрібна була калюжа, для того, що б я зміг зловити за хвіст відбиття цих куполів у воді.

DSC00260.JPG

Я озирнувся по сторонах, на перший погляд, було сухо, калюжі не спостерігалося.

Але, біля пішохідного переходу через дорогу я побачив невелику калюжу, в момент, коли транспорт почав рухатися в мою сторону.

DSC00261.JPG

Мені довелося зробити півтора кроку на проїжджу частину і присісти на одне коліно, що б зловити мою красу, моє золотко!).

DSC00263.JPG

Пошук відбиття, іноді. небезпечне заняття, яке можна порівняти з золотодобуванням.

DSC00262.JPG

Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Почніть свою подорож в Hive, натиснувши на бджолу.

Зареєструйтесь безкоштовно тут! bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency