У пошуку відбиття: Дивний плід

У пошуку відбиття: Дивний плід.

Вітаю вас друзі!

Минулої ночі пройшла сильна злива і весь ранок накрапав дощ, дуже не хотілося залишати теплу квартиру, але, бажання знайти цікаві відбиття в калюжі перемогло.

Я відправився на пошуку, не забувши фотокамеру, але, забувши, прихопити з собою парасольку.

На щастя, ранковий дощ був більше схожий на дрібну аерозоль, і я міг долонею прикрити об'єктив фотокамери, коли знайшов те. що шукав.

На мокрій плиті чорного базальту, яка світилася різними відбивання я побачив невеликий плід, дуже дивний.

DSC09918.JPG
Я шкодував, що у мене не було з собою ножа і я не міг препарувати цей твердий плід.


Я ніколи, раніше, не бачив таких плодів. Він нагадував японську айву, і лимон одночасно. Йому не вистачило сонячних днів для того, щоб дозріти і він подарував нам чудовий салатовий колір, який чітко відбивався в маленькій калюжі.

Я вирішив знайти рослина, або дерево, з якого міг впасти цей екзотичний плід, але нічого не виявив.

DSC09919.JPG
Чому я не взяв його з собою? Я задав собі таке ж питання.


Можливо. його впустила пролітають повз птах. У мене немає інших пояснень того, як цей зморщений плід міг опинитися там.

Загадки загадками, а відбиття вийшли цікавими.

DSC09917.JPG
Пробувати його на смак я не став, я був ситий.


Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Почніть свою подорож в Hive, натиснувши на бджолу.

Зареєструйтесь безкоштовно тут! bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency