Світ відбиття - Провінційна нудьга

Світ відбиття - Провінційна нудьга.

Якщо, раптом, одного разу, я захочу написати серію оповідань про нудного життя в маленькому провінційному місті, і, я захочу, що б, хоч щось, було яскравим в цих оповіданнях, я буду використовувати у якості ілюстрацій фотознімки відбивання цього міста в калюжах.

DSC00863.JPG

Посудіть самі, я вже знаю в цьому місті кожну калюжу, яка з'являється після дощу в одному і тому ж місці ... навіть тут, в цій справі, може прийти кінець натхненню, коли я побачу все ракурси краєвидів, зображених в калюжах.

DSC00861.JPG

Але, поки, я намагаюся, не сильно старатися, що б мати можливість побачити щось, нове, поки, це виходить, але, кожен раз, це стає складніше робити.

DSC00862.JPG

Хочу представити вам середньостатистичну калюжу середньостатистичного, провінційного міста.

DSC00860.JPG

Приємного перегляду і читання, друзі!

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency