Сумна повість.

Сумна повість.

Вітаю вас друзі!

Напевно, всупереч всім переконанням, є на світи повісті сумніші, ніж повість про Ромео і Джульєтту.

Ви маєте сумніви?

Я б не став вірити на слово, а перевірив це ... досить, просто, подивитися по сторонам і ми побачимо, що ми оточенні драмою та комедією, гідних пера поета і драматурга, але іноді ми це не помічаємо.

Лив дощ, текли струмки, вода дзюрчала, як сміялася, над розпластаною на мокрому асфальті коробочки фізалісу, яка, довгі місяці зберігала і захищала те, чим дорожила найбільше на світі, кисло-солодкою ягодою фізалісу.

DSC08924.JPG
Шкода, що Шекспір ​​ні фотографом).


Завдяки коробочці, ця ягода не знала болю і зла, вона визрівала у світі й в спокої, але, дозрівши, свободи захотілося їй і стала вітер закликати.

Почув вітер той заклик, він був сильний, настирливий, зірвав коробочку зі стовбура і ягоду звільнив.

Котилася ягода одна, свободу оспівуючи, а там, за нею, на мокрому камені, лежала та, що огортала її любов'ю.

Якось так.

DSC08925.JPG
Ботанічна поема, могла б бути краще, якби я думав українською мовою, але, на жаль, це не так.


Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Почніть свою подорож в Hive, натиснувши на бджолу.

Зареєструйтесь безкоштовно тут! bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency