Шлях бджоли

Шлях бджоли.

Вітаю вас друзі!

Дивлячись на бджіл, невпинних, як здається трудяг, можна позаздрити.

Вони залишають вулик вранці та роблять кілька польотів в сторону місць з медоносів і число польотів безпосередньо залежить від відстані, яке їм належить подолати.

DSC07170.JPG
Приємно відчувати себе повним сил.


Від відстані, залежить і кількість нектару, яке вони приносять у вулик, адже, частина нектару вони з'їдають в дорозі.

Бджоли не відразу стають здобувачами меду, спочатку, їм належить навчання і роботи няньками, які вигодовують личинок і піклуються про їх здоров'я.

DSC07167.JPG
Пошуки пригод, напевно, навіть бджолам не чужі.


Але, приходить час, і вони можуть побачити сонячне світло і розправити свої крила. На той час, крила старшого покоління неабияк постаріють і настане пенсійний вік, який, не отримає регалій в безжальному вулику.

Так, бджоли нещадні до слабких побратимів і позбавляються від усіх, хто може стати для них тягарем.

Прекрасний, але сумний шлях бджоли завершується легковаженням.

DSC07163.JPG
Цікаво, щоденна та одноманітна праця, стає він рутиною для бджіл?


Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Почніть свою подорож в Hive, натиснувши на бджолу.

Зареєструйтесь безкоштовно тут! bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency