Схід спогадів

Схід спогадів.

Вітаю вас друзі!

Дивно, але схід сонця, як правило, стрімкий і швидкоплинний, все відбувається не так, як на заході дня, коли ми можемо насолоджуватися вечірнім, кольоровою загравою на горизонті, випиваючи чашку чаю, перед сном.

2021-09-17-13-09-55.jpg
Я шкодував, що у мене не було з собою ножа і я не міг препарувати цей твердий плід.


Світанок, він подібний до спогадів дитинства, вони є, але, вони перетворилися в якісь рожеві хмари, які швидко розсіюються в небі та залишаються лише їх, короткі уривки.

2021-09-17-13-11-39.jpg
Іноді, хочеться щось згадати, але, не виходить.


Дійсно, в дитинстві, наші голови були сповнені різних думок, і, лише деякі з них, зберігаються протягом усього життя, велика частина стирається, як щось, що не потрібне.

2021-09-17-13-12-40.jpg
Чи означає, це, що світанок, не так важливий, як захід? Напевно, це так.


Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Почніть свою подорож в Hive, натиснувши на бджолу.

Зареєструйтесь безкоштовно тут! bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency