Прекрасна камедь, без шансу на огранювання

Прекрасна камедь, без шансу на огранювання.

Вітаю вас друзі!

Я живу в області України, багатої сонячним каменем, янтарем, який добувають старателі в місцевих лісах.

Янтар, це смола хвойних дерев пролежала багато років в ґрунті. Після невеликої обробки його використовують для виробництва ювелірних виробів, але, мій пост не про нього.

Чи не менш прекрасна камедь на вишневих деревах.

DSC08463.JPG
Камедь непогано виглядала б в золоті та сріблі.


Подивіться на цю пишність, що поглинає промені світла.

На жаль, чи на щастя, ця краса назавжди залишиться на корі дерева, ми не зможемо виготовити з неї прикраси та сувеніри.

DSC08460.JPG
Фотознімки, напевно, єдиний спосіб зберегти для себе цю красу.


Камедь м'яка, ароматна і дуже липка як епоксидної смоли до того, як в неї увіллють закріплювач.

У дитинстві, це був відмінний замінник жувальної гумки, але, я вже не пам'ятаю, яка камедь мені більше подобалася, камедь вишні, або черешні.

DSC08465.JPG
Ви пробували на смак камедь?


Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Почніть свою подорож в Hive, натиснувши на бджолу.

Зареєструйтесь безкоштовно тут! bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency