Осінній натюрморт: Втомлений жонглер

Осінній натюрморт: Втомлений жонглер.

Вітаю вас друзі!

Багато разів, я пробував навчитися жонглювати, однак, не судження, немає у мене достатнього терпіння для такого заняття, мені це швидко набридало і я відкладав убік апельсини, так, мені подобалося тренуватися на апельсинах, кожен апельсин, який падав на підлогу, ставав засудженим до поживи та у мене, дуже швидко закінчувалися апельсини.

Вчора вранці я побачив себе, коли я втомлювався жонглювати.

Ні, я побачив не себе, а лист дуба, який лежав, розпластавшись на кам'яній плиті паркану та утримував на собі краплі дощу, як предмети для жонглювання.

PHOTO_20210918_113917.jpg
Тут я бачу лише лист і краплі, але, більше нічого і не потрібно.


Так, він явно втомився, і ця втома прекрасна.

PHOTO_20210918_113922.jpg
Цікаво, де в цей час ховався той, хто виткав цю павутину?


Подивіться на ці краплі, то, що вони нерухомі, а не літають по колу навколо жонглера, не менше прекрасно.

PHOTO_20210918_113912 (1).jpg
З будь-якого ракурсу композиція прекрасна.


Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Почніть свою подорож в Hive, натиснувши на бджолу.

Зареєструйтесь безкоштовно тут! bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency