Оченята втомилися.

Оченята втомилися.

Вітаю вас друзі!

Пам'ятайте, як в першому класі нам влаштовували розминку, після того, що, як нам здавалося, ми списали кілометри ліній чорнильною ручкою, намагаючись, каліграфічних вивести, якусь букву?

Наші пальчики писали, наші пальчики втомилися, ми трохи відпочинемо і знову писати почнемо ... здається, це було так ... увігнав скалок в робочий) палець, який частіше за інших б'є по клавіатурі та це нагадало мені про те, що іноді, потрібно відпочивати від написання постів.

Я не можу, як вихователь у дитячому садку змусити вас відпочивати, покинути робоче місце, але, я впевнений, ваші очі втомилися не менш ваших пальців.

Невеликий релакс, розслаблення для вашого зорового нерва на цих фотознімках.

DSC05664.JPG
Так, якщо ви боїтеся, що з трави виповзе щось, що може вас ужалить, візьміть в руки мухобійку.


Кажуть, що погляд на зелений колір, допомагає відновити бадьорість, після довгого руху за кермом, і, це, дійсно, допомагає.

DSC05665.JPG
Я думаю, що до зеленого кольору відмінно підійде чашка чорної кави.


Зелена трава, кращий помічник в цьому.

DSC05663.JPG
Зелений, це символ молодості, дивлячись на нього, ви скидаєте пару, трійку років.


Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Почніть свою подорож в Hive, натиснувши на бджолу.

Зареєструйтесь безкоштовно тут! bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency