Газонокосар

Газонокосар.

DSC00318.JPG

Вам подобається запах свіжоскошеної трави?

Я в захваті від цього запаху і я відчув його, коли проходив повз стадіон, по зеленій траві якого пересувалася газонокосарка.

Я не чув звуку її роботи, запах затьмарив все, і звуки, і зір.

Але, я згадав, що в Молдові у мене багато роботи, моя земля вже давно заросла травою і мені належить великий покіс, коли я зможу вирватися туди.

Ще, я подумав, що було б непогано причесати свої публікації, можливо, змінити дизайн шаблонів, поміняти щось у відносинах монет, які використовую для голосування, але, ці думки, поки я проходив стометрівку, були, як би, в тумані, потрібно сісти за комп'ютер і подивитися, що можна підросту, а що потрібно підрізати).

DSC00317.JPG

Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Почніть свою подорож в Hive, натиснувши на бджолу.

Зареєструйтесь безкоштовно тут! bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency