Дворовий чат.

Дворовий чат.

Вітаю вас друзі!

Де я тебе знайду?

Ти напишеш мені в чаті!

Напевно, саме це хотіли зобразити люди, мешканці печер, коли зображували наскельні малюнки.

Вони ще не розуміли, що таке чат, але, це слово було глибоко в їх серці, воно було міцно прикріпленими до їх ДНК і ніколи не покидало, навіть, в ті часи, коли слово чат придбали нові форми та можливості в електронних пристроях.

Навіть, то, що сьогодні, у кожного є смартфон, крім мене, це не допомагає припинити доступ нейронів головного мозку до тих областей, де зберігається інформація про древніх способах листування.

Так, і сьогодні, ми бачимо активне листування на лавочках і столах в альтанках, встановлених у дворах багатоповерхівок, в спальних районах міста.

DSC08965 (1).JPG
Таке, краще не читати.


Раніше, наскельні малюнки розповідали про подвиги мисливців і воїнів, і були, своєрідними характеристиками тих, про кого вони розповідали.

І сьогодні, ми можемо прочитати в цих написах на поверхні столу характеристику на більшість жителів двору та учнів сусідніх шкіл.

DSC08964.JPG
Це не той випадок, коли знання, це сила.


Далі буде!

Приємного перегляду фотознімків і читання статті!

Благословенного вам дня!


Category:UA, Photography
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Україна
Author:Автор @barski. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Почніть свою подорож в Hive, натиснувши на бджолу.

Зареєструйтесь безкоштовно тут! bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency