Посмішка Бога

Посмішка Бога 😇

img_20211005_201845.jpg

Скептиків знайдеться чимало і хай собі кепкують чи щось у цьому стилі. Та я ж посмішку бачу щодня.

Мені подобається спостерігати за людьми. Вчора назустріч йшов хлопець і він щасливо сам собі сміявся. Була відчутна радість на його обличчі.

Часто зустрічаю погляди людей. Буває йде задуманий перехожий і коли йому посміхнуся, то відповідає щирою взаємністю. Інколи просто чемно усміхаються у відповідь.

Ооо, а якось жінка посміхалася мені і сказала: "Bonita", що означає "красива". Іншим разом несподівано біля вуха дівчина викрикнула мені: "You are so beautiful" (ти така красива). Я тоді аж злякалася.

Часом я про щось думаю та ловлю усміхнені погляди на собі. Розумію цих людей. Не кожен день побачиш лису голову зі сережками 😂 Я би й сама сміялася.

Помічаю Божу посмішку щодня. Обов'язково хтось та й усміхнеться при зустрічі. Це так приємно, що Ісус підтримує і у такий спосіб 😇

Бог поряд, тільки спробувати Його побачити та відповісти взаємністю ☺️

Посміхніться, бо життя таки прекрасне 🥰

Ваша Ю.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency