Суп з болгарського перцю

IMG_20201105_160556.jpg

Цей смачний крем-суп я робила ще десь в місяці жовтні, коли в мене ще були запаси свого болгарського перцю, який був вирощений власними руками. Він був дуже смачний і натуральний, а який аромат був в цього корисного овоча, просто неймовірний! А колись я не любила перцю ( і його запаху теж 😊).

Ну що ж смаки, міняються)) Тепер я люблю різні страви з перцю, цього року збираюсь навіть сама посіяти його, щоб потім посадити на ділянці і насолоджуватись його смаком і ароматом. Як у свіжому вигляді так і у різних стравах з нього.

От і сьогодні я розкажу як я готувала з нього суп , рецепт якого побачила тут

Інгредієнти:

  • 8 шт. солодкого перцю середнього розміру
  • 2 цибулини
  • 3 зубчика часнику
  • 1 - 2 картоплини
  • 1 л овочевого бульйону
  • 30 грам вершкового масла
  • 1 ст. л. червоного винного оцту
  • Сіль, перець за смаком
  • листя базиліку і гарбузове насіння для декору

Для заправки:

  • 150 мл вершків
  • кілька гілочок базиліку (тільки листя)
  • cіль до смаку

IMG_20201105_095821.jpg

Спосіб приготування:

Солодкий перець я добре помила, виклала и на деко і відправила в добре розігріту духовку. Запікати потрібно приблизно 15-20 хвилин, поки перець зм'якне і шкірочка почне темніти. Коли він спікся, я лишила на кілька хвилин, щоб охолонув.

В розігрітій сковорідці я обсмажила цибулю і часник. Тепер чистимо солодкий перець зі шкірки і від зернят. Перець, картоплю, засмажену цибулю і часник додаємо бульйону. Доводимо все до кипіння, солимо і перчимо . Накриваємо кришкою і варимо до м'якості картоплі (на мінімальному вогні).

IMG_20201105_121850.jpg

Коли картопля зварилась, я додала винний оцет і збила суп за допомогою блендера до однорідності.

Після цього я приготувала заправку. Вершки, сіль та листя базиліку збила блендером до однорідності.

Подала крем-суп з печеного солодкого перцю з порцією вершкової заправки та підрум'яненими гарбузовими зернятами.

IMG_20201105_134102.jpg

Суп вийшов смачним і ароматний! Насичений смак овочів був просто неперевершеним 😊.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency