Знову Зима

Доброго дня, шановні.
Сьогодні я прокинувся від дзвінка сестри моєї дружини. Чомусь вона вирішила,що ми не спимо о 8:30 ранку. )
Поснідали, як завжди вівсяною кашою. Жінка у мене іі готує даже смачно з додаванням фруктів.
Я відкрив свій телеграм, та побачив пропозицію друга зустрітися та попити кави або чаю. Саме я в нашій компанії пью чай. Каву я не пью з жовтня місяця)) Але про це в іншому пості.
Сонце світило дуже яскраво, тому я вирішив одягти теплі штани. І я не помилився. На вулиці було біля 11 градусів морозу. А ось ще позавчора у нас було біля 0.
Цей раз ми не захотіли йти до Сільпо, а вирішили посидіти в кафе. Але ми ж забули про цей "лоХдаун", тому нам прийшлося пити чай та каву, стоячи на морозі.
Ось такі фото я зробив на нашому місці:
photo_2021-01-16 11.40.07.jpeg
Саме в тому кафе ми взяли чай та каву

photo_2021-01-16 11.40.01.jpeg
За кущами озеро)

photo_2021-01-16 11.41.37.jpeg
А з правого боку ТРЦ)

Я пообіцяв своєї дружині, що зайду в магазин і куплю продуктів.
Але після цього я згадав, що я не балував свого сина та дружину "шкідливою" іжею майже неділю та вирішив це виправити)
Зайшовши в магазин я зрозумів, що зі мною розмовляють дивною українською. Тому я попросив розмовляти зі мною на російскій мові, на що отримав: "Спасибі") Так, нам зараз дуже важко переходити на Українську, а особисто я вважаю, що починати будувати державу треба не з цього. Але залишимо ці політичні баталії на потім)))
Ось така смакота:

photo_2021-01-16 12.05.22.jpeg
Шкідлива смакота)

Як би ви знали, як мене дістав цей ЛОХДАУН. Це просто якась неймовірна дурість. Люди вже перестали боятися і я вважаю це правильним.

p.s. Цінуйте cвоїх близьких та рідних. Спілкуйтесь з ними як найбільше. Робіть їм сюрпризи

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency