13.01.2021- Мій перший пост на Hive

Привіт всім))) Hiveans)
Ось і настав мій час додавати українську мову в розкладку мого ноутбука)
Я живу в російськомовній області на півночі України, тому, заздалегідь прошу вибачення за морфологічні помилки)) Але буду намагатись писати граматично правильно)
Одразу можу сказати, що про Hive я знаю близько року. І якось в одному чаті я познайомився з @olga.maslievich, яка мене запросила зареєструватися на Hive і розповіла про спільноту QUAC
Будемо знайомитись) Моє ім'я Андрій, мені 34 роки. Я щасливий батько та люблячий чоловік. У шлюбі я 8 років та ми маємо Сина, якому виповнилося 5 років майже тиждень тому.

photo_2021-01-13 13.38.42.jpeg
Це я

Поки що з роботою у мене не склалося, бо я практично все своє життя заробляв гроші в інтернеті) Але це нічого. Я дуже сподіваюсь, що одного дня я найду справжню офлайн роботу у сфері Блокчейн. Я маю особисту думку, що ця сфера — це майбутнє
Взагалі, я почуваю себе в інтернеті як риба в воді) Дуже багато досвіду у мене)

Намагаюсь як найбільше проводити свій час зі своєю сім'єю. Своє життя не уявляю без них)

photo_2021-01-13 13.43.00.jpeg
Мій син диктував текст, а жінка записувала)

photo_2021-01-13 13.50.20.jpeg
Інколи балуємо себе шкідливою іжою)

photo_2021-01-13 13.47.57.jpeg
Це моя улюблена страва

В цій спільноті я буду намагатися ділитися своїм баченням на це життя. В нашій країні не все так гладко, як хотілося б) Також тут будуть професійні поради з приводу маркетингу, блокчейн та сумісних сфер)

А так, взагалі, я люблю футбол, бокс, авто, кіно, та своїх друзів. Но це окрема тема)
Буду далі розказувати про свій погляд на окремі речі. Можливо комусь це поможе в подальшому житті.
Так що, давайте знайомитись та підіймати рейтинг Hive та QUAC спільноту.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
9 Comments
Ecency