Як розпізнати шахраїв (UA)

Як розпізнати обман в дивних смс повідомленнях, які ніби свідчать про те, що хтось намагається скористатись нашою карткою?

pixabay.com

Відразу попереджую, що я не експерт в цих питаннях, і дане повідомлення - лише моя думка.

Снимок.JPG

Отримавши ось таке дивне повідомлення я вирішив зробити добру річ і написати повідомлення, що може допомогти людям оминути пастки шахраїв. Хоча ні, я відразу перетелефонував батькам і попередив їх, що можуть прийти ось такі повідомлення і ні в якому разі не потрібно хвилюватись, а необхідно відразу перетелефонувати мені і спробувати об’єктивно описати ситуацію. В більшості випадків, ось такі повідомлення направленні в першу чергу на «людей у зрілому віці» і інших не уважних. Саме тому і попередив батьків.

Ось які деталі спростували мої побоювання, про те що хтось хоче використати мою картку:

  1. Номер телефону +380916081174. Це перше повідомлення, що я отримав від цього номеру. Банківські повідомлення ідуть із службових номерів, що часто відображаються, як назва банку.
  2. Найважливіше, відсутність номеру картки з якої намагаються здійснити операцію. В будь-якому офіційному повідомленні від банку завжди міститься 4 останні цифри вашої карти, з якої здійснюється операція.
  3. Орфографічна помилка в написанні слова obrobtci, хоча тут я не буду стверджувати на 100%, адже банки також не завжди правильно пишуть ті чи інші слова.
  4. В повідомленні не вказано карткою якого саме банку намагаються здійснити операці.

Будьте уважні! Бережіть свої емоції, картки банків та, найважливіше – ключі від крипто валютних гаманців.


My Family cactus TV

Referals link

Exchanges

Binance | Poloniex | Huobi | Cryptex24 | Ionomi

Cryptogames

Oceanplanet | c24 games | Splinterlands | Cryptobrewmaster | Exodegame | Rabona

Cryptoblogs

HIVE | STEEM | lbry.tv

image.png


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency