Rękodzieło

Witam wszystkich serdecznie
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną moją deską i problemem jakim jest rysowanie na tak zwane zamówienie.

img_2786.jpg

Kiedyś obiecałam sobie, że nie będę rysować absolutnie nic na zamówienie. Dlaczego ? Powód jest bardzo ale to bardzo prosty. Rzadko się zdarza, że osoba, która prosi o taki rysunek jest w stanie docenić czas, który poświęcam na jego wykonanie. Najfajniej gdybym zrobiła to za darmo…po znajomości.
A tak i najlepiej w jak najkrótszym terminie…
Ostatnio troszkę załamałam tę zasadę i wykonałam na zamówienie portret dla mojej znajomej. Chciała mieć portret swojego syna.
Nie jestem do końca zadowolona z efektu końcowego. Rysunek w sumie robiłam dwa razy, pierwsze podejście skończyło się totalną katastrofą gdyż drewno nie chciało ze mną współpracować ale za drugim razem się udało.
Miłym zaskoczeniem było, że czas który poświęciłam i wysiłek jaki włożyłam zostały docenione. Nic tak nie cieszy jak zachwyt osoby, która odbiera stworzoną przeze mnie pracę.
Pod spodem portret w kilku etapach.

img_2725.heic

img_2726.heic

img_2733.heic

img_2743.heic

img_2756.heic

Dziękuje, że byliście tu dzisiaj ♥️ pozdrawiam ciepło ♥️

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments
Ecency