Moje własne małe studio :)

Cześć, w tym wpisie chciałem się z wami podzielić kilkoma zdjęciami z mojego małego "studia dowodzenia". Oraz co się aktualnie w nim znajduje i co w niedalekiej przyszłości powinno się w nim znaleźć.

_IMG1721-Edit.jpg

Myślę że jego sercem jest laptop :

_IMG1825-Edit.jpg

Najważniejsze podzespoły z jakich się składa:
Intel Core i7 9750H
GeForce RTX2060
Ram 16GB
Dysk aktualnie 500GB SSD w planach dokupienie drugiego takiego :)

Myślę że jednostka spokojnie aktualnie wystarczy do tych gierek w które gram oraz spokojnego streamu dj-ki

Jesli chodzi o dj-ke to podstawowym elementem jest Kontroler Pioneer ddj-sb3
Raczej kompletny w tym co robię, do tworzenia mixów oraz strumieniowania muzyki i do podstawowej zabawy. Oczywiście program jaki mi w tym pomaga to Serato Dj Pro czyli pełna wersja najpopularniejszego programu do miksowania muzyki (przynajmniej wg mnie na nim się najlepiej pracuje)

_IMG1853-Edit.jpg

Do odsłuchu muzyki używam monitorów studyjnych również marki pioneer, jest to model DM40BT, wystarczające jeśli chce się nagłośnić tak małe pomieszczenie w jakim pracuje. A dodatkowo posiadają podłączenie BT jak nazwa wskazuje więc czy muzyczkę z telefonu podłączyć nie ma problemu.

Mikrofon raczej podstawowy Tracer Studio Pro, ale ma fajne długie ramię i wydaje mi się że dźwięk też nagrywa całkiem przyzwoicie. Jak na swoją cenę na prawdę reprezentuje całkiem fajny poziom i zdecydowanie mogę go polecić.

Z głównych sprzętów to chyba tyle. Pominąłem słuchawki które są raczej przeciętne a używam ich tylko do robienia przejść oraz stary TV który służy mi jako drugi monitor (no cóż nie wszystko można mieć na raz)

_IMG1862-Edit.jpg

W kolejności z następnych rzeczy to napewno kamerka internetowa, bo aktualnie live'y lecą z kamery w telefonie ;) i może jakieś fajniejsze oświetlenie ledowe żeby dodało klimatu :P
Ja zabieram się do pracy i dalszej nauki :)

_IMG1828-Edit.jpg

Za zdjęcia serdeczne podziękowania dla @konradxxx3 oraz @beoru

Dajcie znać jak wam się to podoba? Co byście zmienili albo co byście zrobili inaczej.

Życzę miłego reszty dnia i mam nadzieję że do zobaczenia na jakimś Live

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency